Brukerverktøy

Nettstedverktøy


vedlegg:vedlegg

Forskjeller

Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.

Lenk til denne sammenligningen

Neste revisjon
Forrige revisjon
vedlegg:vedlegg [2016/04/27 08:27]
rada opprettet
vedlegg:vedlegg [2017/03/21 08:41] (nåværende versjon)
Linje 6: Linje 6:
  
 ^  Vedlegg ​ ^  Navn  ^ ^  Vedlegg ​ ^  Navn  ^
-|1.3|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​298755|Rettslig forankring]]| +|1.3|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367411|Rettslig forankring]]| 
-|2.3.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​300679|Avtale om sportilgang og bruk av tjenester]]| +|2.4.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367450|Avtale om sportilgang og bruk av tjenester]]| 
-|3.2.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2359887|Strekningskart]]| +|3.2.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367454|Strekningskart]]| 
-|3.2.2.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​298757|Tilknyttet nett]]| +|3.2.2.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367414|Tilknyttet nett]]| 
-|3.3.1.3|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​298769|Forklaringer til strekningsoversikten i STREKNINGSBESKRIVELSE]]| +|3.3.1.3|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367415|Forklaringer til strekningsoversikten i STREKNINGSBESKRIVELSE]]| 
-|3.3.2.1.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​298772|Internasjonal profil]]| +|3.3.2.1.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367418|Internasjonal profil]]| 
-|3.3.2.1.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​298777|JBV NO1 - prEN 15273 Dynamisk profil]]| +|3.3.2.1.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367793|JBV NO1 - prEN 15273 Dynamisk profil]]| 
-|3.3.2.1.3|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​298992|Multipurpose profil]]| +|3.3.2.1.3|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367765|Multipurpose profil]]| 
-|3.3.2.2.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299192|Aksellast]]| +|3.3.2.2.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367766|Aksellast]]| 
-|3.3.2.2.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299193|Metervekt]]| +|3.3.2.2.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2378631|Metervekt]]| 
-|3.3.2.3|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299194|Linjestigninger og fall]]| +|3.3.2.3|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367464|Linjestigninger og fall I]]| 
-|3.3.2.4|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​302000|Linjehastighet]]| +|3.3.2.3|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367465|Linjestigninger og fall II]]| 
-|3.3.2.6|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299197|Elektrifiserte linjer]]| +|3.3.2.4|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367457|Linjehastighet]]| 
-|3.3.3.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299198|Trafikkstyringssystemer]]| +|3.3.2.6|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367458|Elektrifiserte linjer]]| 
-|3.3.3.3|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2378817|Kommunikasjonssystemer]]| +|3.3.3.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367420|Trafikkstyringssystemer]]| 
-|3.3.3.4|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299298|System for automatisk hastighetsovervåkning]]| +|3.3.3.3|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2378816|Kommunikasjonssystemer]]| 
-|3.4.2.3.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299227|Rasutsatte strekninger]]| +|3.3.3.4|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367469|System for automatisk hastighetsovervåkning]]| 
-|3.4.2.3.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299236|Dyrepåkjørsler]]| +|3.4.2.3.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367763|Rasutsatte strekninger]]| 
-|3.4.4|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299243|Tunneler]]| +|3.4.2.3.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367422|Dyrepåkjørsler]]| 
-|3.6.1.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299339|Stasjonsoversikt]]| +|3.4.4|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367423|Tunneler]]| 
-|3.6.1.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299340|Utvalgte stasjoner]]| +|3.6.1.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367424|Stasjonsoversikt]]| 
-|3.6.2.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299263|Kombiterminaler]]| +|3.6.1.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367425|Utvalgte stasjoner]]| 
-|3.6.2.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299270|Vognlastterminaler]]| +|3.6.2.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367426|Kombiterminaler]]| 
-|3.6.2.3|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299279|Havneterminaler]]| +|3.6.2.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367427|Vognlastterminaler]]| 
-|3.6.2.4|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299274|Tømmerterminaler]]| +|3.6.2.3|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367462|Havneterminaler]]| 
-|3.6.2.5|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299281|Industrispor]]| +|3.6.2.4|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367428|Tømmerterminaler]]| 
-|3.6.2.6|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299282|Sidespor]]| +|3.6.2.5|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367429|Industrispor]]| 
-|3.6.3.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299286|Skifteområder]]| +|3.6.2.6|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367430|Sidespor]]| 
-|3.6.3.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299289|Driftsbanegårder]]| +|3.6.3.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367431|Skifteområder]]| 
-|3.6.5.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299295|Serviceanlegg og beredskapsmateriell]]| +|3.6.3.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367432|Driftsbanegårder]]| 
-|3.6.5.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299296|Verksteder,​ driftsbanegårder og renhold]]| +|3.6.5.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367433|Serviceanlegg og beredskapsmateriell]]| 
-|4.4.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299348|Metode for samfunnsøkonomisk verdsetting av ruteleietildeling]]| +|3.6.5.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367463|Verksteder,​ driftsbanegårder og renhold]]| 
-|5.5.4.11.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​299297|Kontrakt for leie av grunn]]|+|4.4.2|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2367484|Metode for samfunnsøkonomisk verdsetting av ruteleietildeling]]| 
 +|5.5.6.11.1|[[http://​hdl.handle.net/​11250/​2368507|Kontrakt for leie av grunn]]|
vedlegg/vedlegg.txt · Sist endret: 2017/03/21 08:41 (ekstern redigering)