Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Neste revisjon | Forrige revisjon | ||
vedlegg:vedlegg [2016/04/27 08:27] rada opprettet |
vedlegg:vedlegg [2017/03/21 08:41] (nåværende versjon) |
||
---|---|---|---|
Linje 6: | Linje 6: | ||
^ Vedlegg ^ Navn ^ | ^ Vedlegg ^ Navn ^ | ||
- | |1.3|[[http://hdl.handle.net/11250/298755|Rettslig forankring]]| | + | |1.3|[[http://hdl.handle.net/11250/2367411|Rettslig forankring]]| |
- | |2.3.2|[[http://hdl.handle.net/11250/300679|Avtale om sportilgang og bruk av tjenester]]| | + | |2.4.2|[[http://hdl.handle.net/11250/2367450|Avtale om sportilgang og bruk av tjenester]]| |
- | |3.2.1|[[http://hdl.handle.net/11250/2359887|Strekningskart]]| | + | |3.2.1|[[http://hdl.handle.net/11250/2367454|Strekningskart]]| |
- | |3.2.2.2|[[http://hdl.handle.net/11250/298757|Tilknyttet nett]]| | + | |3.2.2.2|[[http://hdl.handle.net/11250/2367414|Tilknyttet nett]]| |
- | |3.3.1.3|[[http://hdl.handle.net/11250/298769|Forklaringer til strekningsoversikten i STREKNINGSBESKRIVELSE]]| | + | |3.3.1.3|[[http://hdl.handle.net/11250/2367415|Forklaringer til strekningsoversikten i STREKNINGSBESKRIVELSE]]| |
- | |3.3.2.1.1|[[http://hdl.handle.net/11250/298772|Internasjonal profil]]| | + | |3.3.2.1.1|[[http://hdl.handle.net/11250/2367418|Internasjonal profil]]| |
- | |3.3.2.1.2|[[http://hdl.handle.net/11250/298777|JBV NO1 - prEN 15273 Dynamisk profil]]| | + | |3.3.2.1.2|[[http://hdl.handle.net/11250/2367793|JBV NO1 - prEN 15273 Dynamisk profil]]| |
- | |3.3.2.1.3|[[http://hdl.handle.net/11250/298992|Multipurpose profil]]| | + | |3.3.2.1.3|[[http://hdl.handle.net/11250/2367765|Multipurpose profil]]| |
- | |3.3.2.2.1|[[http://hdl.handle.net/11250/299192|Aksellast]]| | + | |3.3.2.2.1|[[http://hdl.handle.net/11250/2367766|Aksellast]]| |
- | |3.3.2.2.2|[[http://hdl.handle.net/11250/299193|Metervekt]]| | + | |3.3.2.2.2|[[http://hdl.handle.net/11250/2378631|Metervekt]]| |
- | |3.3.2.3|[[http://hdl.handle.net/11250/299194|Linjestigninger og fall]]| | + | |3.3.2.3|[[http://hdl.handle.net/11250/2367464|Linjestigninger og fall I]]| |
- | |3.3.2.4|[[http://hdl.handle.net/11250/302000|Linjehastighet]]| | + | |3.3.2.3|[[http://hdl.handle.net/11250/2367465|Linjestigninger og fall II]]| |
- | |3.3.2.6|[[http://hdl.handle.net/11250/299197|Elektrifiserte linjer]]| | + | |3.3.2.4|[[http://hdl.handle.net/11250/2367457|Linjehastighet]]| |
- | |3.3.3.2|[[http://hdl.handle.net/11250/299198|Trafikkstyringssystemer]]| | + | |3.3.2.6|[[http://hdl.handle.net/11250/2367458|Elektrifiserte linjer]]| |
- | |3.3.3.3|[[http://hdl.handle.net/11250/2378817|Kommunikasjonssystemer]]| | + | |3.3.3.2|[[http://hdl.handle.net/11250/2367420|Trafikkstyringssystemer]]| |
- | |3.3.3.4|[[http://hdl.handle.net/11250/299298|System for automatisk hastighetsovervåkning]]| | + | |3.3.3.3|[[http://hdl.handle.net/11250/2378816|Kommunikasjonssystemer]]| |
- | |3.4.2.3.1|[[http://hdl.handle.net/11250/299227|Rasutsatte strekninger]]| | + | |3.3.3.4|[[http://hdl.handle.net/11250/2367469|System for automatisk hastighetsovervåkning]]| |
- | |3.4.2.3.2|[[http://hdl.handle.net/11250/299236|Dyrepåkjørsler]]| | + | |3.4.2.3.1|[[http://hdl.handle.net/11250/2367763|Rasutsatte strekninger]]| |
- | |3.4.4|[[http://hdl.handle.net/11250/299243|Tunneler]]| | + | |3.4.2.3.2|[[http://hdl.handle.net/11250/2367422|Dyrepåkjørsler]]| |
- | |3.6.1.1|[[http://hdl.handle.net/11250/299339|Stasjonsoversikt]]| | + | |3.4.4|[[http://hdl.handle.net/11250/2367423|Tunneler]]| |
- | |3.6.1.2|[[http://hdl.handle.net/11250/299340|Utvalgte stasjoner]]| | + | |3.6.1.1|[[http://hdl.handle.net/11250/2367424|Stasjonsoversikt]]| |
- | |3.6.2.1|[[http://hdl.handle.net/11250/299263|Kombiterminaler]]| | + | |3.6.1.2|[[http://hdl.handle.net/11250/2367425|Utvalgte stasjoner]]| |
- | |3.6.2.2|[[http://hdl.handle.net/11250/299270|Vognlastterminaler]]| | + | |3.6.2.1|[[http://hdl.handle.net/11250/2367426|Kombiterminaler]]| |
- | |3.6.2.3|[[http://hdl.handle.net/11250/299279|Havneterminaler]]| | + | |3.6.2.2|[[http://hdl.handle.net/11250/2367427|Vognlastterminaler]]| |
- | |3.6.2.4|[[http://hdl.handle.net/11250/299274|Tømmerterminaler]]| | + | |3.6.2.3|[[http://hdl.handle.net/11250/2367462|Havneterminaler]]| |
- | |3.6.2.5|[[http://hdl.handle.net/11250/299281|Industrispor]]| | + | |3.6.2.4|[[http://hdl.handle.net/11250/2367428|Tømmerterminaler]]| |
- | |3.6.2.6|[[http://hdl.handle.net/11250/299282|Sidespor]]| | + | |3.6.2.5|[[http://hdl.handle.net/11250/2367429|Industrispor]]| |
- | |3.6.3.1|[[http://hdl.handle.net/11250/299286|Skifteområder]]| | + | |3.6.2.6|[[http://hdl.handle.net/11250/2367430|Sidespor]]| |
- | |3.6.3.2|[[http://hdl.handle.net/11250/299289|Driftsbanegårder]]| | + | |3.6.3.1|[[http://hdl.handle.net/11250/2367431|Skifteområder]]| |
- | |3.6.5.1|[[http://hdl.handle.net/11250/299295|Serviceanlegg og beredskapsmateriell]]| | + | |3.6.3.2|[[http://hdl.handle.net/11250/2367432|Driftsbanegårder]]| |
- | |3.6.5.2|[[http://hdl.handle.net/11250/299296|Verksteder, driftsbanegårder og renhold]]| | + | |3.6.5.1|[[http://hdl.handle.net/11250/2367433|Serviceanlegg og beredskapsmateriell]]| |
- | |4.4.2|[[http://hdl.handle.net/11250/299348|Metode for samfunnsøkonomisk verdsetting av ruteleietildeling]]| | + | |3.6.5.2|[[http://hdl.handle.net/11250/2367463|Verksteder, driftsbanegårder og renhold]]| |
- | |5.5.4.11.1|[[http://hdl.handle.net/11250/299297|Kontrakt for leie av grunn]]| | + | |4.4.2|[[http://hdl.handle.net/11250/2367484|Metode for samfunnsøkonomisk verdsetting av ruteleietildeling]]| |
+ | |5.5.6.11.1|[[http://hdl.handle.net/11250/2368507|Kontrakt for leie av grunn]]| |